دانلود اهنگ حامد پهلان به اسم عاشقتم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود اهنگ حامد پهلان به اسم عاشقتم
نوشته شده در جمعه 22 خرداد 1394
بازدید : 310
نویسنده : علیرضا علیزاده

متن آهنگ حامد پهلان عاشقتم

 

وقتی که از در تو میای دل تو سینه م میلرزه

اینجوری لرزیدن دل به عالمی می ارزه

عطر موهای خرمنت می پیچه توی کوچه

میای با صد ناز و ادا دلم میشه دیوونه

اگه که این عشقه من عاشقت هستم

دلم تو رو خیلی می خواد به پات نشستم

دنیا مال عاشقاست هر کی که گفته راسته

زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسه آسه

کاشکی می شد یه بوسه از لبات بگیرم

تا که آروم بگیره این قلب اسیرم

♫♫♫

دنیا مال عاشقاست هر کی که گفته راسته

زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسه آسه

کاشکی می شد یه بوسه از لبات بگیرم

تا که آروم بگیره این قلب اسیرم

کاشکی می شد یه بوسه از لبات بگیرم

تا که آروم بگیره این قلب اسیرم

♫♫♫

وقتی که از در تو میای دل تو سینه م میلرزه

اینجوری لرزیدن دل به عالمی می ارزه

عطر موهای خرمنت می پیچه توی کوچه

میای با صد ناز و ادا دلم میشه دیوونه

اگه که این عشقه من عاشقت هستم

دلم تو رو خیلی می خواد به پات نشستم

دنیا مال عاشقاست هر کی که گفته راسته

زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسه آسه

کاشکی می شد یه بوسه از لبات بگیرم

تا که آروم بگیره این قلب اسیرم



:: موضوعات مرتبط: حامد پهلان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: